Zaabarian Old boyz

School is back!!!

Reunion Photo uploaded!! Kepada yang nak upload dan nak lihat, sila ke ruang "new album"

    hadiah hasan jendul untuk awek dia

    Share

    ombakjernih
    Moderator
    Moderator

    hadiah hasan jendul untuk awek dia

    Post  ombakjernih on 31/05/09, 04:53 am

    Hasan Jendul nak belikan hadiah harijadi untuk kekasih barunya, Mek Ayu.So si Hasan ni pun ajaklah adik perempuan sepupunya untuk temankan dia shopping kat Sogo..

    Oleh kerana Hasan Jendul dan Mek Ayu baru dua bulan berkawan jadi si Hasan Jendul membuat keputusan untuk membelikan Mek Ayu satu topi kain fesyen baru saje, supaya taklah nampak dia beriya-iya sangat. Adik sepupu Hasan pulak pegi beli satu seluar dalam hitam berbunga-bunga baru sebab ada sale hari tu.

    Masa membayar,dengan tak sengaja cashier dah tertukar kotak topi kain hitam tu dengan seluar dalam hitam adik Hasan Jendul! Selepas membayar Hasan Jendul pun terus pergi kaunter hadiah dan suruh diorang bungkus tanpa check dulu. Kemudian dia balik ke rumah dan tulis surat untuk Mek Ayu serta mengeposkannya bersama hadiah yang dah tersilap tu.Surat yang dia tulis tu berbunyi cam nie :

    “Istimewa untuk kekasihku Mek Ayu, San pilih hadiah nie kerana Ayu tak pernah pakai bila kita keluar jalan-jalan dan selalu mengadu sebab panas.Kalau bukan sebab pasal adik sepupu San,San dah nak beli yang lagi jarang supaya kalau berpeluh tak lembap sangat. Tapi San tengok adik sepupu San pakai yang ada bunga tu nampak cantik pulak.San pilih warna hitam tu supaya tak nampak kotor.Promoter yang jual tu tunjuk dia punya dah seminggu tak basuh. Nampak elok saje.San suruh dia try sebab saiz promoter tu lebih kurang Ayu punya saiz je.Memang cantik dan menarik!.Harapnya Ayu suka sebab San rasa memang sesuai dengan Ayu. Tak sabar rasanya nak tengok Ayu pakai depan San. San harap Ayu akan pakai untuk San hujung minggu nie.Salam sayang untuk kekasihku,Mek Ayu

    p/s: Kalau Ayu nak pakai, San nampak stail terbaru ialah dengan melipat bahagian depan dan menampakkan sedikit rambut.

    Yang Menyayangimu,

    Hasan Jendul


    _________________

    uCrack
    Admin
    Admin

    Re: hadiah hasan jendul untuk awek dia

    Post  uCrack on 31/05/09, 11:07 am

    kompom lepas tuh dorang clash..haha


    _________________


    ombakjernih
    Moderator
    Moderator

    Re: hadiah hasan jendul untuk awek dia

    Post  ombakjernih on 01/06/09, 02:51 pm

    ntah2 Mek ayu tu suka....hhahahahaha


    _________________

    uCrack
    Admin
    Admin

    Re: hadiah hasan jendul untuk awek dia

    Post  uCrack on 01/06/09, 02:56 pm

    ha'ah..aku rasa lagi dier suka kut..


    _________________


    munn
    Junior
    Junior

    Re: hadiah hasan jendul untuk awek dia

    Post  munn on 01/06/09, 04:18 pm

    giler lucah beb...hahahaha

    anne
    Senior
    Senior

    Re: hadiah hasan jendul untuk awek dia

    Post  anne on 01/06/09, 06:12 pm

    uCrack wrote:ha'ah..aku rasa lagi dier suka kut..

    aku rasa dia suke kot..mayb pastu mg berikutnya diorang jumpe...ha dapat la hasan jendul tgk ape yg dia suruh mek ayu pakai terutama stail terbaru...

    msti affraid affraid affraid

    zaha
    Super Junior
    Super Junior

    hahahaha..

    Post  zaha on 03/06/09, 12:51 am

    pablo2..

    OPEL
    Senior
    Senior

    Re: hadiah hasan jendul untuk awek dia

    Post  OPEL on 03/06/09, 02:43 pm

    hahaha..aku nk gelak guling2 jap..huhahahaha!!! Laughing Laughing Laughing
    sadis tul..tapi kreatif..98 markah tuk pablo..huhuhuhu

    lily~
    Senior
    Senior

    Re: hadiah hasan jendul untuk awek dia

    Post  lily~ on 03/06/09, 05:12 pm

    haru..
    klu la mek bunge 2 pkai sbb nk tunjuk kt bf die hassan jendul 2..
    har..har..harrruuuu... silent

    has
    Senior
    Senior

    Re: hadiah hasan jendul untuk awek dia

    Post  has on 05/06/09, 03:34 pm

    moral cerita ni: double check sebelum bungkus hadiah...
    nahas la hassan jendul tu

    iema
    Super-Duper Junior
    Super-Duper Junior

    Re: hadiah hasan jendul untuk awek dia

    Post  iema on 10/06/09, 06:23 pm

    best2...

    yea...

    pe smbungannye..

    pat la..

    Very Happy Laughing

    cimok
    Super-Duper Junior
    Super-Duper Junior

    Re: hadiah hasan jendul untuk awek dia

    Post  cimok on 11/06/09, 12:43 am

    den rs lg 1 moral story ea jgn la bwk spe2 ble nk beli hadiah utk awek tkut tetukar brg...hehe,just kidding

    Sponsored content

    Re: hadiah hasan jendul untuk awek dia

    Post  Sponsored content Today at 10:53 am


      Current date/time is 06/12/16, 10:53 am