Zaabarian Old boyz

School is back!!!

Reunion Photo uploaded!! Kepada yang nak upload dan nak lihat, sila ke ruang "new album"

    Ni haaa,,hamik utk korg smpai lebam..!!!

    Share

    OPEL
    Senior
    Senior

    Ni haaa,,hamik utk korg smpai lebam..!!!

    Post  OPEL on 14/04/09, 01:17 pm

    1- Apa dia ayam di luar, ikan di dalam?

    2- Bnyk2 tempat,kat mane air x pernah cerah?

    3- Kalu sume binatang jadi ikan, ikan jadi ape?

    4- Byk2 lembu, lembu ape yg slalu di cari?

    5- Kreta ape yg xprnah org pngil kreta?

    6- Byk2 negara yg Nobita ngn Doremon pegi, nape diorg takut g malaysia?

    7- Gajah lalu titi patah, pas2 kambing plak lalu..ape plak yg patah?

    8- 5psg stokin direndam dlm laut merah, tiap psg stokin tu kaler putih, hijau,
    biru, kuning dan hitam.Apa akan jadi kt sume stokin trsebut?

    9- Byk2 kuih, kuih ape org mkn tepi je..tengah xmkn.

    10- Bila tarik ke atas gembira,dan di bwh merana..ape dia?

    11- Opel brjalan di tepi pantai, di atas pasir tanpa mncecah air.Bila Opel toleh
    blakang, xda kesan tapak kaki dier. Kenapa??

    12- Se ekor lembu mnghadap utara,kemudian pusing ke kanan 180 darjah, kemudian 270
    darjah ke kiri. Ke arah mane lembu tu mnghadap skrg?

    13- Time loceng bas di tekan, bas brenti..apa yg turun dulu?

    14- Apa beza jatuh pokok kelapa ngn jatuh perigi?

    15- Nape Doktor bedah time operate kne tutup mulut?

    16- Antara ekor kuda ngn ekor tikus, mane lebih pnjang?

    17- Ada satu benda, kita berdiri dia baring, kita baring dia berdiri tapi bila
    kita jalan dia pun ikut sama. Nak tinggal tak boleh pulak tu.

    18- Mengapa guru sejarah selalu botak di bahagian belakang kepala, sedangkan
    profesor dibahagian depan?

    19- Kalau manusia panjat pokok nampak bukit, kalau kura-kura panjat pokok nampak
    apa?

    20- Bila makan pisang, buang kulit, tapi kalau makan kulit, buang apa?

    21- Ada seorang wanita yang sarat mengandung dan nak bersalin, lalu suami dia bawa
    isteri tu ke hospital. Dia melalui ladang kopi dan lombong bijih timah.
    Lepas anak dia lahir, dinamakan Fatimah. Kenapa ?

    22- Negara apa yang banjir dulu lepas tu baru hujan?

    23- Apakah hidupan yang masa kecilnya berkaki 4, bila besar berkaki 2 kaki dan
    bila tua pula berkaki 3?

    24- Badannya keras tapi kurus, Berbadan tapi tidak bertangan dan berkaki.
    Berkepala hitam, tapi tiada bermata, hidung, telinga. Apakah itu?

    25- Apakah dia 'rumah di bawah, Tiang di atas'...

    26- Cuba teka, mouse komputer , jantan ke betina?

    27- Apa benda jatuh kebawah tapi orang tercari-cari diatas?


    Last edited by OPEL on 14/04/09, 01:42 pm; edited 1 time in total

    munn
    Junior
    Junior

    Re: Ni haaa,,hamik utk korg smpai lebam..!!!

    Post  munn on 14/04/09, 01:26 pm

    1- Apa dia ayam di luar, ikan di dalam? ayamas..hehe aku pon tatau ape kaitan eee

    2- Bnyk2 tempat,kat mane air x pernah cerah? air itam

    3- Kalu sume binatang jadi ikan, ikan jadi ape? ikan ler..stil lg binatang

    4- Byk2 lembu, lembu ape yg slalu di cari? lembu punya susu, sapi dpt name

    5- Kreta ape yg xprnah org pngil kreta? taxi

    6- Byk2 negara yg Nobita ngn Doremon pegi, nape diorg takut g malaysia? ade giant

    7- Gajah lalu titi patah, pas2 kambing plak lalu..ape plak yg patah? kepale lutut die

    ARIMZA
    Junior
    Junior

    Re: Ni haaa,,hamik utk korg smpai lebam..!!!

    Post  ARIMZA on 14/04/09, 03:07 pm

    - Apa dia ayam di luar, ikan di dalam?---SARDIN

    2- Bnyk2 tempat,kat mane air x pernah cerah?---AIR KEROH

    3- Kalu sume binatang jadi ikan, ikan jadi ape?---JD BANYAK LA

    4- Byk2 lembu, lembu ape yg slalu di cari?---LEMBU HILANG

    5- Kreta ape yg xprnah org pngil kreta?

    6- Byk2 negara yg Nobita ngn Doremon pegi, nape diorg takut g malaysia?

    7- Gajah lalu titi patah, pas2 kambing plak lalu..ape plak yg patah?----PATAH BALIK

    8- 5psg stokin direndam dlm laut merah, tiap psg stokin tu kaler putih, hijau,
    biru, kuning dan hitam.Apa akan jadi kt sume stokin trsebut?---SMUA STOKIN TERAPUNG

    9- Byk2 kuih, kuih ape org mkn tepi je..tengah xmkn.----DONUT BIG APPLE...SEDAPPNYEEE

    10- Bila tarik ke atas gembira,dan di bwh merana..ape dia?

    11- Opel brjalan di tepi pantai, di atas pasir tanpa mncecah air.Bila Opel toleh
    blakang, xda kesan tapak kaki dier. Kenapa??---OPEL JLN MENGUNDUR...GILA!

    12- Se ekor lembu mnghadap utara,kemudian pusing ke kanan 180 darjah, kemudian 270
    darjah ke kiri. Ke arah mane lembu tu mnghadap skrg?---KE ARAH BAWAH...

    13- Time loceng bas di tekan, bas brenti..apa yg turun dulu?---METER BAS

    14- Apa beza jatuh pokok kelapa ngn jatuh perigi?---POKOK KLAPA PANJAT DLU BRU JATUH,PERIGI JATUH DLU BARU PANJAT

    15- Nape Doktor bedah time operate kne tutup mulut?---YELA..XKAN NAK TUTUP MATA PLAK..X NAMPAK LA!!

    16- Antara ekor kuda ngn ekor tikus, mane lebih pnjang?---EKOR TIKUS COZ CECAH TANAH

    17- Ada satu benda, kita berdiri dia baring, kita baring dia berdiri tapi bila
    kita jalan dia pun ikut sama. Nak tinggal tak boleh pulak tu.---TAPAK KAKI

    18- Mengapa guru sejarah selalu botak di bahagian belakang kepala, sedangkan
    profesor dibahagian depan?---GRU SJARAH FKIR MASA LAMPAU,PROF FKIR MASA HADAPAN

    19- Kalau manusia panjat pokok nampak bukit, kalau kura-kura panjat pokok nampak
    apa?---NAMPAK PEMBOHONGNYE CITE KO NI!

    20- Bila makan pisang, buang kulit, tapi kalau makan kulit, buang apa?---BUANG TEBIAT LA KO NI PEL!!

    21- Ada seorang wanita yang sarat mengandung dan nak bersalin, lalu suami dia bawa
    isteri tu ke hospital. Dia melalui ladang kopi dan lombong bijih timah.
    Lepas anak dia lahir, dinamakan Fatimah. Kenapa ?----SEBAB ANAK DIE PEREMPUAN

    22- Negara apa yang banjir dulu lepas tu baru hujan?---BAHRAIN

    23- Apakah hidupan yang masa kecilnya berkaki 4, bila besar berkaki 2 kaki dan
    bila tua pula berkaki 3?

    24- Badannya keras tapi kurus, Berbadan tapi tidak bertangan dan berkaki.
    Berkepala hitam, tapi tiada bermata, hidung, telinga. Apakah itu?

    25- Apakah dia 'rumah di bawah, Tiang di atas'...---KUBUR

    26- Cuba teka, mouse komputer , jantan ke betina?---BETINA

    27- Apa benda jatuh kebawah tapi orang tercari-cari diatas?

    munn
    Junior
    Junior

    Re: Ni haaa,,hamik utk korg smpai lebam..!!!

    Post  munn on 14/04/09, 03:23 pm

    23- Apakah hidupan yang masa kecilnya berkaki 4, bila besar berkaki 2 kaki dan
    bila tua pula berkaki 3? MANUSIA..KECIK MERANGKAK..BESO GUNA 2 KAKI JEK..DAH TUA GUNA TONGKAT!

    24- Badannya keras tapi kurus, Berbadan tapi tidak bertangan dan berkaki.
    Berkepala hitam, tapi tiada bermata, hidung, telinga. Apakah itu? HANTU LANGSUIR

    uCrack
    Admin
    Admin

    Re: Ni haaa,,hamik utk korg smpai lebam..!!!

    Post  uCrack on 14/04/09, 04:57 pm

    huh..byk sgt..kan bagus kalo pecah jadi 2-3 part..den pon tak tau maner yg dah jawab, mane yg belum


    _________________


    OPEL
    Senior
    Senior

    Re: Ni haaa,,hamik utk korg smpai lebam..!!!

    Post  OPEL on 15/04/09, 04:51 pm

    ARIMZA wrote:- Apa dia ayam di luar, ikan di dalam?---SARDIN

    2- Bnyk2 tempat,kat mane air x pernah cerah?---AIR KEROH


    3- Kalu sume binatang jadi ikan, ikan jadi ape?---JD BANYAK LA

    4- Byk2 lembu, lembu ape yg slalu di cari?---LEMBU HILANG

    5- Kreta ape yg xprnah org pngil kreta?

    6- Byk2 negara yg Nobita ngn Doremon pegi, nape diorg takut g malaysia?

    7- Gajah lalu titi patah, pas2 kambing plak lalu..ape plak yg patah?----PATAH BALIK

    8- 5psg stokin direndam dlm laut merah, tiap psg stokin tu kaler putih, hijau,
    biru, kuning dan hitam.Apa akan jadi kt sume stokin trsebut?---SMUA STOKIN TERAPUNG


    9- Byk2 kuih, kuih ape org mkn tepi je..tengah xmkn.----DONUT BIG APPLE...SEDAPPNYEEE

    10- Bila tarik ke atas gembira,dan di bwh merana..ape dia?

    11- Opel brjalan di tepi pantai, di atas pasir tanpa mncecah air.Bila Opel toleh
    blakang, xda kesan tapak kaki dier. Kenapa??---OPEL JLN MENGUNDUR...GILA!


    12- Se ekor lembu mnghadap utara,kemudian pusing ke kanan 180 darjah, kemudian 270
    darjah ke kiri. Ke arah mane lembu tu mnghadap skrg?---KE ARAH BAWAH...

    13- Time loceng bas di tekan, bas brenti..apa yg turun dulu?---METER BAS


    14- Apa beza jatuh pokok kelapa ngn jatuh perigi?---POKOK KLAPA PANJAT DLU BRU JATUH,PERIGI JATUH DLU BARU PANJAT

    15- Nape Doktor bedah time operate kne tutup mulut?---YELA..XKAN NAK TUTUP MATA PLAK..X NAMPAK LA!!

    16- Antara ekor kuda ngn ekor tikus, mane lebih pnjang?---EKOR TIKUS COZ CECAH TANAH

    17- Ada satu benda, kita berdiri dia baring, kita baring dia berdiri tapi bila
    kita jalan dia pun ikut sama. Nak tinggal tak boleh pulak tu.---TAPAK KAKI

    18- Mengapa guru sejarah selalu botak di bahagian belakang kepala, sedangkan
    profesor dibahagian depan?---GRU SJARAH FKIR MASA LAMPAU,PROF FKIR MASA HADAPAN

    19- Kalau manusia panjat pokok nampak bukit, kalau kura-kura panjat pokok nampak
    apa?---NAMPAK PEMBOHONGNYE CITE KO NI!

    20- Bila makan pisang, buang kulit, tapi kalau makan kulit, buang apa?---BUANG TEBIAT LA KO NI PEL!!

    21- Ada seorang wanita yang sarat mengandung dan nak bersalin, lalu suami dia bawa
    isteri tu ke hospital. Dia melalui ladang kopi dan lombong bijih timah.
    Lepas anak dia lahir, dinamakan Fatimah. Kenapa ?----SEBAB ANAK DIE PEREMPUAN

    22- Negara apa yang banjir dulu lepas tu baru hujan?---BAHRAIN

    23- Apakah hidupan yang masa kecilnya berkaki 4, bila besar berkaki 2 kaki dan
    bila tua pula berkaki 3?

    24- Badannya keras tapi kurus, Berbadan tapi tidak bertangan dan berkaki.
    Berkepala hitam, tapi tiada bermata, hidung, telinga. Apakah itu?

    25- Apakah dia 'rumah di bawah, Tiang di atas'...---KUBUR

    26- Cuba teka, mouse komputer , jantan ke betina?---BETINA

    27- Apa benda jatuh kebawah tapi orang tercari-cari diatas?

    ajid09
    Junior
    Junior

    Re: Ni haaa,,hamik utk korg smpai lebam..!!!

    Post  ajid09 on 15/04/09, 08:09 pm

    OPEL wrote:
    ARIMZA wrote:- Apa dia ayam di luar, ikan di dalam?---SARDIN

    2- Bnyk2 tempat,kat mane air x pernah cerah?---AIR KEROH


    3- Kalu sume binatang jadi ikan, ikan jadi ape?---JD BANYAK LA

    4- Byk2 lembu, lembu ape yg slalu di cari?---LEMBU HILANG

    5- Kreta ape yg xprnah org pngil kreta?

    6- Byk2 negara yg Nobita ngn Doremon pegi, nape diorg takut g malaysia?

    7- Gajah lalu titi patah, pas2 kambing plak lalu..ape plak yg patah?----PATAH BALIK

    8- 5psg stokin direndam dlm laut merah, tiap psg stokin tu kaler putih, hijau,
    biru, kuning dan hitam.Apa akan jadi kt sume stokin trsebut?---SMUA STOKING BASAH LA..


    9- Byk2 kuih, kuih ape org mkn tepi je..tengah xmkn.----DONUT BIG APPLE...SEDAPPNYEEE

    10- Bila tarik ke atas gembira,dan di bwh merana..ape dia?---FISHERMAN YG HEPI, IKAN YG KANTOI MERANA

    11- Opel brjalan di tepi pantai, di atas pasir tanpa mncecah air.Bila Opel toleh
    blakang, xda kesan tapak kaki dier. Kenapa??---OPEL JLN MENGUNDUR...GILA!


    12- Se ekor lembu mnghadap utara,kemudian pusing ke kanan 180 darjah, kemudian 270
    darjah ke kiri. Ke arah mane lembu tu mnghadap skrg?---KE ARAH BAWAH...

    13- Time loceng bas di tekan, bas brenti..apa yg turun dulu?---METER BAS


    14- Apa beza jatuh pokok kelapa ngn jatuh perigi?---POKOK KLAPA PANJAT DLU BRU JATUH,PERIGI JATUH DLU BARU PANJAT

    15- Nape Doktor bedah time operate kne tutup mulut?---YELA..XKAN NAK TUTUP MATA PLAK..X NAMPAK LA!!

    16- Antara ekor kuda ngn ekor tikus, mane lebih pnjang?---EKOR TIKUS COZ CECAH TANAH

    17- Ada satu benda, kita berdiri dia baring, kita baring dia berdiri tapi bila
    kita jalan dia pun ikut sama. Nak tinggal tak boleh pulak tu.---TAPAK KAKI

    18- Mengapa guru sejarah selalu botak di bahagian belakang kepala, sedangkan
    profesor dibahagian depan?---GRU SJARAH FKIR MASA LAMPAU,PROF FKIR MASA HADAPAN

    19- Kalau manusia panjat pokok nampak bukit, kalau kura-kura panjat pokok nampak
    apa?---NAMPAK PEMBOHONGNYE CITE KO NI!

    20- Bila makan pisang, buang kulit, tapi kalau makan kulit, buang apa?---BUANG TEBIAT LA KO NI PEL!!

    21- Ada seorang wanita yang sarat mengandung dan nak bersalin, lalu suami dia bawa
    isteri tu ke hospital. Dia melalui ladang kopi dan lombong bijih timah.
    Lepas anak dia lahir, dinamakan Fatimah. Kenapa ?----SEBAB ANAK DIE PEREMPUAN

    22- Negara apa yang banjir dulu lepas tu baru hujan?---BAHRAIN

    23- Apakah hidupan yang masa kecilnya berkaki 4, bila besar berkaki 2 kaki dan
    bila tua pula berkaki 3? MANUSIA

    24- Badannya keras tapi kurus, Berbadan tapi tidak bertangan dan berkaki.
    Berkepala hitam, tapi tiada bermata, hidung, telinga. Apakah itu?

    25- Apakah dia 'rumah di bawah, Tiang di atas'...---KUBUR

    26- Cuba teka, mouse komputer , jantan ke betina?---BETINA

    27- Apa benda jatuh kebawah tapi orang tercari-cari diatas?---ORG JATRUH PERIGI

    ha_yanti85
    Super Junior
    Super Junior

    Re: Ni haaa,,hamik utk korg smpai lebam..!!!

    Post  ha_yanti85 on 16/04/09, 10:11 am

    24- Badannya keras tapi kurus, Berbadan tapi tidak bertangan dan berkaki.
    Berkepala hitam, tapi tiada bermata, hidung, telinga. Apakah itu? - MANCIS API

    OPEL
    Senior
    Senior

    Re: Ni haaa,,hamik utk korg smpai lebam..!!!

    Post  OPEL on 16/04/09, 10:48 am

    ha_yanti85 wrote:24- Badannya keras tapi kurus, Berbadan tapi tidak bertangan dan berkaki.
    Berkepala hitam, tapi tiada bermata, hidung, telinga. Apakah itu? - MANCIS API

    yeah btul!!
    nih..amik 5 posen g bli ais kacang eh.. Wink

    ha_yanti85
    Super Junior
    Super Junior

    Re: Ni haaa,,hamik utk korg smpai lebam..!!!

    Post  ha_yanti85 on 16/04/09, 11:14 am

    OPEL wrote:
    ha_yanti85 wrote:24- Badannya keras tapi kurus, Berbadan tapi tidak bertangan dan berkaki.
    Berkepala hitam, tapi tiada bermata, hidung, telinga. Apakah itu? - MANCIS API

    yeah btul!!
    nih..amik 5 posen g bli ais kacang eh.. Wink

    mane cukup la..
    bagi la lebih ckit..
    bole ajak yang lain minum sama.huhu Very Happy Very Happy

    has
    Senior
    Senior

    Re: Ni haaa,,hamik utk korg smpai lebam..!!!

    Post  has on 16/04/09, 03:20 pm

    [quote="ajid09"][quote="OPEL"][quote="ARIMZA"]- Apa dia ayam di luar, ikan di dalam?---[b]SARDIN[/b]

    [color=red]2- Bnyk2 tempat,kat mane air x pernah cerah?---[b]AIR KEROH
    [/b][/color]

    3- Kalu sume binatang jadi ikan, ikan jadi ape?---[b]JD BANYAK LA[/b]

    4- Byk2 lembu, lembu ape yg slalu di cari?---[b]LEMBU HILANG[/b]

    5- Kreta ape yg xprnah org pngil kreta? taxi

    6- Byk2 negara yg Nobita ngn Doremon pegi, nape diorg takut g malaysia? pasal ada kuching

    7- Gajah lalu titi patah, pas2 kambing plak lalu..ape plak yg patah?----[b]PATAH BALIK[/b]

    [color=red]8- 5psg stokin direndam dlm laut merah, tiap psg stokin tu kaler putih, hijau,
    biru, kuning dan hitam.Apa akan jadi kt sume stokin trsebut?---[b]SMUA STOKING BASAH LA..[/b][/color]

    9- Byk2 kuih, kuih ape org mkn tepi je..tengah xmkn.----[b]DONUT BIG APPLE...SEDAPPNYEEE[/b]

    10- Bila tarik ke atas gembira,dan di bwh merana..ape dia?---[color=red]FISHERMAN YG HEPI, IKAN YG KANTOI MERANA[/color]

    11- Opel brjalan di tepi pantai, di atas pasir tanpa mncecah air.Bila Opel toleh
    blakang, xda kesan tapak kaki dier. Kenapa??---[b]OPEL JLN MENGUNDUR...GILA!
    [/b]

    12- Se ekor lembu mnghadap utara,kemudian pusing ke kanan 180 darjah, kemudian 270
    darjah ke kiri. Ke arah mane lembu tu mnghadap skrg?---[b]KE ARAH BAWAH...[/b]

    13- Time loceng bas di tekan, bas brenti..apa yg turun dulu?---[b]METER BAS
    [/b]

    14- Apa beza jatuh pokok kelapa ngn jatuh perigi?---[b]POKOK KLAPA PANJAT DLU BRU JATUH,PERIGI JATUH DLU BARU PANJAT[/b]

    15- Nape Doktor bedah time operate kne tutup mulut?--[b]-YELA..XKAN NAK TUTUP MATA PLAK..X NAMPAK LA!!
    [/b]
    16- Antara ekor kuda ngn ekor tikus, mane lebih pnjang?---[b]EKOR TIKUS COZ CECAH TANAH[/b]

    17- Ada satu benda, kita berdiri dia baring, kita baring dia berdiri tapi bila
    kita jalan dia pun ikut sama. Nak tinggal tak boleh pulak tu.---[b]TAPAK KAKI[/b]

    18- Mengapa guru sejarah selalu botak di bahagian belakang kepala, sedangkan
    profesor dibahagian depan?---[b]GRU SJARAH FKIR MASA LAMPAU,PROF FKIR MASA HADAPAN[/b]

    19- Kalau manusia panjat pokok nampak bukit, kalau kura-kura panjat pokok nampak
    apa?---[b]NAMPAK PEMBOHONGNYE CITE KO NI!
    [/b]
    20- Bila makan pisang, buang kulit, tapi kalau makan kulit, buang apa?---[b]BUANG TEBIAT LA KO NI PEL!![/b]

    21- Ada seorang wanita yang sarat mengandung dan nak bersalin, lalu suami dia bawa
    isteri tu ke hospital. Dia melalui ladang kopi dan lombong bijih timah.
    Lepas anak dia lahir, dinamakan Fatimah. Kenapa ?----[b]SEBAB ANAK DIE PEREMPUAN
    [/b]
    22- Negara apa yang banjir dulu lepas tu baru hujan?---[b]BAHRAIN
    [/b]
    23- Apakah hidupan yang masa kecilnya berkaki 4, bila besar berkaki 2 kaki dan
    bila tua pula berkaki 3? [color=red]MANUSIA[/color]

    24- Badannya keras tapi kurus, Berbadan tapi tidak bertangan dan berkaki.
    Berkepala hitam, tapi tiada bermata, hidung, telinga. Apakah itu? tongkat

    25- Apakah dia 'rumah di bawah, Tiang di atas'...---[b]KUBUR[/b]

    26- Cuba teka, mouse komputer , jantan ke betina?---[b]BETINA[/b]

    27- Apa benda jatuh kebawah tapi orang tercari-cari diatas?---[color=red]ORG JATRUH PERIGI[/color]
    [/quote][/quote][/quote]

    ARIMZA
    Junior
    Junior

    Re: Ni haaa,,hamik utk korg smpai lebam..!!!

    Post  ARIMZA on 16/04/09, 05:18 pm

    -updated-

    2. air hitam
    8. semua stokin basah

    uCrack
    Admin
    Admin

    Re: Ni haaa,,hamik utk korg smpai lebam..!!!

    Post  uCrack on 17/04/09, 12:01 am

    mr. opel, dah jawab dah sumer jawapan anda?


    _________________


    OPEL
    Senior
    Senior

    Re: Ni haaa,,hamik utk korg smpai lebam..!!!

    Post  OPEL on 17/04/09, 01:49 pm

    wokeh!! tepat, cepat, mesra dan betul..tahniah!!
    encik azli bleh lock.. sunny

    Sponsored content

    Re: Ni haaa,,hamik utk korg smpai lebam..!!!

    Post  Sponsored content Today at 08:24 pm


      Current date/time is 07/12/16, 08:24 pm