Zaabarian Old boyz

School is back!!!

Reunion Photo uploaded!! Kepada yang nak upload dan nak lihat, sila ke ruang "new album"

    Jemputan kahwin nurul hafizah ruzman

    Share

    nurul_hafizah85
    Super-Duper Junior
    Super-Duper Junior

    Re: Jemputan kahwin nurul hafizah ruzman

    Post  nurul_hafizah85 on 23/04/09, 09:12 am

    ejah wrote:
    nurul_hafizah85 wrote:
    ajid09 wrote:
    ARIMZA wrote:bknla jid...ko nak kawen sbb dah jmpa calon yg sesuai..
    pencarian telah berakhir...duit plak da siap kumpul awal2...huhu
    tahniah2...
    seswai seswai seswai... Very Happy Very Happy

    seswai..seswai..seswai pn ajid kursus kawen jgn lupa
    wowo bounce
    ckap org..
    awak2 da g ke? confused

    aq pn mcm ajid gak nak survey kursus nikah...
    tp dr dlu sampai skrg "nak" je tp peginya x ag...
    haha...kan ajid..kan..

    has
    Senior
    Senior

    Re: Jemputan kahwin nurul hafizah ruzman

    Post  has on 23/04/09, 09:16 am

    nurul_hafizah85 wrote:
    ejah wrote:
    nurul_hafizah85 wrote:
    ajid09 wrote:
    ARIMZA wrote:bknla jid...ko nak kawen sbb dah jmpa calon yg sesuai..
    pencarian telah berakhir...duit plak da siap kumpul awal2...huhu
    tahniah2...
    seswai seswai seswai... Very Happy Very Happy

    seswai..seswai..seswai pn ajid kursus kawen jgn lupa
    wowo bounce
    ckap org..
    awak2 da g ke? confused

    aq pn mcm ajid gak nak survey kursus nikah...
    tp dr dlu sampai skrg "nak" je tp peginya x ag...
    haha...kan ajid..kan..

    tak yah survay2 do, kat seremban jaya ada 1, gi je sana... nak no fon ofis tu tak??

    lily~
    Senior
    Senior

    Re: Jemputan kahwin nurul hafizah ruzman

    Post  lily~ on 29/04/09, 04:24 pm

    bgus2...!!!
    semangat2 nk kawen.. Smile Very Happy Laughing

    nurul_hafizah85
    Super-Duper Junior
    Super-Duper Junior

    Re: Jemputan kahwin nurul hafizah ruzman

    Post  nurul_hafizah85 on 29/04/09, 07:21 pm

    lily~ wrote:bgus2...!!!
    semangat2 nk kawen.. Smile Very Happy Laughing

    cheers mesti mau semangat da...
    dh de org nk jage..
    huhu...

    lily~
    Senior
    Senior

    Re: Jemputan kahwin nurul hafizah ruzman

    Post  lily~ on 30/04/09, 12:03 pm

    suko ko yo pzah..
    ko kawen dolu dr aku t..
    awal la de org jage ko ek..
    jelez gue... Mad Mad

    Sponsored content

    Re: Jemputan kahwin nurul hafizah ruzman

    Post  Sponsored content Today at 12:14 am


      Current date/time is 05/12/16, 12:14 am