Zaabarian Old boyz

School is back!!!

Reunion Photo uploaded!! Kepada yang nak upload dan nak lihat, sila ke ruang "new album"

    teka teki senang

    Share

    ombakjernih
    Moderator
    Moderator

    teka teki senang

    Post  ombakjernih on 05/06/09, 02:30 am

    Aku nk bagi teka-teki senang jea....(korang mesti bleh jawab nyer)
    Tgh boring x tau nk posting apa.....hehehe...

    1. Kenapa siput babi jalan lambat????

    2. M T W T _ _ _
    Isi tempat kosong di atas......(senang jea ni)

    3. Yg ni lagi senang......buat satu garisan supaya dua huruf di sebelah ni jadi enam.IX


    Selamat menjawab....


    Last edited by ombakjernih on 08/06/09, 03:08 am; edited 4 times in total


    _________________

    anne
    Senior
    Senior

    Re: teka teki senang

    Post  anne on 05/06/09, 10:03 pm

    1. Kenapa siput babi jalan lambat????

    sbb dia jlan smbil berfikir sama ada dia siput ataupun babi jikalau dia siput kenapa orang sampai ati pggil dia siput babi n jikalau dia babi mane kakinya.....hehehehe

    2. M T W T _ _ _
    Setelah ponek den pk...jawapan eh ialah...F S S
    Friday..Saturday..Sunday

    3.tunggu ek..tak tau pulak

    ombakjernih
    Moderator
    Moderator

    Re: teka teki senang

    Post  ombakjernih on 08/06/09, 03:01 am

    good job....tak sia2 jadi cikgu sekolah....


    _________________

    ombakjernih
    Moderator
    Moderator

    Re: teka teki senang

    Post  ombakjernih on 08/06/09, 03:09 am

    soklan 3 tak cukup maklumat....skang dah edit....


    _________________

    anne
    Senior
    Senior

    Re: teka teki senang

    Post  anne on 08/06/09, 03:47 pm

    patut kan la...ponek den cari 2 huruf eh...buang karen yo..nanti den pk...heheh

    anne
    Senior
    Senior

    Re: teka teki senang

    Post  anne on 15/06/09, 05:58 pm

    ombak yang sgt jernih tolongla bg jwpn soalan no 3 tu...ponek pk la...

    cimok
    Super-Duper Junior
    Super-Duper Junior

    Re: teka teki senang

    Post  cimok on 17/06/09, 01:40 pm

    Yg ni lagi senang......buat satu garisan supaya dua huruf di bawah ni jadi enam.
    IX <-- soalan ni mcm slh jek..if letak X jek so bleh tmbh I,so dat jd XI=6..

    jwpnye ialah 'S'..
    sbb 'S' mggunakn 1 garis.. SIX
    kekekeke.. btul x? Wink Wink ;D ;D ;D

    p/s : da mcm nujum pak belalang da.. kekeke...

    Sponsored content

    Re: teka teki senang

    Post  Sponsored content Today at 10:56 am


      Current date/time is 06/12/16, 10:56 am