Zaabarian Old boyz

School is back!!!

Reunion Photo uploaded!! Kepada yang nak upload dan nak lihat, sila ke ruang "new album"

    betul...betul...betul.....

    Share

    OPEL
    Senior
    Senior

    Re: betul...betul...betul.....

    Post  OPEL on 12/06/09, 06:37 pm

    baek yer kak..hahaa Laughing

    cimok
    Super-Duper Junior
    Super-Duper Junior

    Re: betul...betul...betul.....

    Post  cimok on 14/06/09, 05:05 am

    hahahaaa...
    tau takut...
    baru gertak skit dah cuak...
    lum kne bogel lagi....hahahahaaa

    uCrack
    Admin
    Admin

    Re: betul...betul...betul.....

    Post  uCrack on 14/06/09, 01:56 pm

    emm...maleh nak citer jer..nk suprise, buat la betul2 sate oiii..sorok sumer details..haha..

    welcome to zaabarian.darkbb.com..haha


    _________________


    uCrack
    Admin
    Admin

    Re: betul...betul...betul.....

    Post  uCrack on 14/06/09, 01:58 pm

    aku tgk ko nyer email, cari sekitar internet dapat la nama dan umur ko.. track posting IP samer jer cam azmira..


    _________________


    cimok
    Super-Duper Junior
    Super-Duper Junior

    Re: betul...betul...betul.....

    Post  cimok on 15/06/09, 11:35 am

    cimok wrote:hahahaaa...
    tau takut...
    baru gertak skit dah cuak...
    lum kne bogel lagi....hahahahaaa

    aik blo mso den tulih ni???ni msti pablo pny kojo...hampeh..yg suko nk lempar bdk kek tgkt atas tu alan,den tlg pegangkn la bdk tu ...hehe

    anne
    Senior
    Senior

    Re: betul...betul...betul.....

    Post  anne on 15/06/09, 05:55 pm

    yolah maso tu cimok nyo badan laie bosar dr kwn_upin ni..sekarang kwn_upin da semakin tinggi..hahaha

    ombakjernih
    Moderator
    Moderator

    Re: betul...betul...betul.....

    Post  ombakjernih on 18/06/09, 03:42 am

    cimok wrote:
    cimok wrote:hahahaaa...
    tau takut...
    baru gertak skit dah cuak...
    lum kne bogel lagi....hahahahaaa

    aik blo mso den tulih ni???ni msti pablo pny kojo...hampeh..yg suko nk lempar bdk kek tgkt atas tu alan,den tlg pegangkn la bdk tu ...hehe

    alamak...kantoi la plak...hehehehehee
    den baik masa sekolah dulu....
    tak suka buli bdk2....hehehehee
    nasib baik dah kantoi....den maleh nak main2....
    street jer...hahahahaa


    _________________

    Sponsored content

    Re: betul...betul...betul.....

    Post  Sponsored content Today at 10:56 am


      Current date/time is 06/12/16, 10:56 am