Zaabarian Old boyz

School is back!!!

Reunion Photo uploaded!! Kepada yang nak upload dan nak lihat, sila ke ruang "new album"

    MURID YG TERLALU CERDIK

    Share

    ombakjernih
    Moderator
    Moderator

    MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  ombakjernih on 31/05/09, 04:54 am

    Seorang guru, Cikgu Murni (Umur: 22) menghadapi masalah dengan salah seorang muridnya (Abu). Lalu guru ini bertanya kepada murid tersebut : "Apa sebenarnya masalah awak, Abu?"

    Lalu Abu menjawab, "Saya terlalu cerdik untuk berada di darjah 4, kakak saya menduduki UPSR dan saya lebih cerdik dari dia, maka saya seharusnya berada di tempat yang sama juga!".

    Cikgu Murni dah tak tertahan. Dia bawa Abu ke pejabat azli. Sementara Abu menunggu di ruang tamu, Cikgu Murni terangkan keadaan tersebut kepada azli. azli mengatakan yang dia akan berikan ujian kepada Abu dan jika Abu gagal menjawab, maka Abu harus kekal di darjah 3 dan berkelakuan baik. Abu dibawa masuk ke pejabat azli dan Cikgu Murni terangkan pada Abu dan Abu bersetuju untuk ambil ujian yang akan diberikan.


    azli: Apa 3 x 3?
    Abu: 9
    azli: Apa 6 x 6?
    Abu: 36

    azli terus bertanyakan soalan2 berdasarkan tahap pencapaian murid2 UPSR dan si Abu mampu menjawab tiap soalan yang diberikan. Lalu azli memandang Cikgu Murni dan berkata, "Saya rasa murid ini sepatutnya berada di darjah 6", Lalu Cikgu Murni berkata pada azli, "Saya ada soalan saya sendiri, boleh tak saya ajukan pada Abu?". azli dan Abu bersetuju.

    Cikgu Murni: Apa yang lembu ada 4 di badan, tapi saya cuma ada dua?
    Abu: (berfikir) Kaki

    Cikgu Murni: Apa yang ada di dalam seluar kamu tapi tidak pada seluar saya?
    Abu: Saku

    Cikgu Murni: Apa yang bermula dengan huruf "K" akhir dengan "A", ianya berbulu, berbentuk oval, nyaman dan mengandungi lapisan nipis keputihan?
    Abu: Kelapa

    Cikgu Murni: Apakah yang masuk keras dan berwarna "pink", bila keluar lembik dan melekit?

    Mata azli terbuka luas dan sebelum sempat dia menahan, siAbu terus menjawab.

    Abu: Gula-gula getah (Bubblegum)

    Cikgu Murni: Apa yang mereka lakukan, lelaki secara berdiri, wanita secara duduk dan anjing secara tiga kaki?

    Mata azli sekali lagi terbuka sangat2 luas dan sebelum dia sempat hendak menahan si Abu terus menjawab.

    Abu: Bersalaman

    Cikgu Murni: Baik, sekarang saya akan ajukan soalan berbentuk siapakah saya, okay?
    Abu: Baik Cikgu

    Cikgu Murni: Awak memasukkan batang kedalam saya. Awak ikat saya untuk saya berdiri. Saya kebasahan sebelum awak.

    azli kelihatan resah dengan soalan yang diajukan oleh Cikgu Murni.

    Abu: Khemah

    Cikgu Murni: Jari memasuki saya. Awak menggesel-gesel saya bila awak teringatkan saya. Lelaki idaman akan mendapat saya dahulu.

    azli semakin resah dan tidak selesa. Lantas terus meneguk segelas Nescafe 3in1.

    Abu: Cincin perkahwinan

    Cikgu Murni: Saya ada bermacam-macam saiz. Bila saya sakit saya akan meleleh. Bila saya keluar, banyak tisu yang akan digunakan. Bila awak hembuskan saya, akan berasa lega.

    Sekali lagi azli rasa amat resah dengan soalan yang di ajukan oleh Cikgu Murni dan ingin membantah, tapi si Abu mendahuluinya.

    Abu: Hidung

    Cikgu Murni: Saya batang yang keras. Hujungnya tajam.. Saya akan datang dan masuk dengan lajunya.

    Abu: Anak panah

    Cikgu Murni: Sekarang saya akan ajukan soalan dalam Bahasa Inggeris, okay?
    Abu: Okay

    Cikgu Murni: What word starts with a 'F' and end in 'K' that means lot of heat and excitement?
    Abu: Firetruck

    Cikgu Murni: What word starts with a 'F' and ends in 'K' & if you dont get it you have to use your hand.
    Abu: Fork

    Cikgu Murni: What is it that all men have one of. It's longer on some men than on others, the pope does not use his, and a man gives it to his wife after they are married?
    Abu: Surname

    Cikgu Murni: What part of the man has no bones but has muscles, lots of veins and loves pumping?
    Abu: Heart

    azli menghembuskan nafas kelegaan bila mendengar jawapan yang diberikan oleh si Abu, lantas berkata "Baik hantar murid ini ke Universiti Malaya; jawapan yang saya fikirkan semuanya salah".

    P/s: Jika jawapan anda semua salah, anda adalah sama spesies dengan azli yang mempunyai pemikiran kuning.....hehehe


    _________________

    ombakjernih
    Moderator
    Moderator

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  ombakjernih on 31/05/09, 04:55 am

    sepatutnya citer ni nama dia pengetuaaa....bukan azli...
    dia automatik tukar nama....


    _________________

    uCrack
    Admin
    Admin

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  uCrack on 31/05/09, 09:29 am

    Laughing Laughing Laughing Laughing


    _________________


    munn
    Junior
    Junior

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  munn on 01/06/09, 04:30 pm

    ish ish ish...giler kuning..blue...macam2 kaler beb

    anne
    Senior
    Senior

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  anne on 01/06/09, 06:06 pm

    ehmm...very genius la that student..bravo... cheers cheers
    kalau dia xgenius lagi bagus...hahaha

    ombakjernih
    Moderator
    Moderator

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  ombakjernih on 03/06/09, 04:33 am

    anne wrote:ehmm...very genius la that student..bravo... cheers cheers
    kalau dia xgenius lagi bagus...hahaha

    knapa???ko pikir mcm azli gak ker????
    sah2 kuning....haahahahaa


    _________________

    OPEL
    Senior
    Senior

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  OPEL on 03/06/09, 02:38 pm

    aku pkir dua2 skali..bijak kan..

    lily~
    Senior
    Senior

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  lily~ on 03/06/09, 05:29 pm

    eleh opel..
    yg 1st ko pk msti cm pe yg tn azli 2 pk kn.. Question Question Shocked

    has
    Senior
    Senior

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  has on 05/06/09, 03:31 pm

    ombakjernih wrote:
    anne wrote:ehmm...very genius la that student..bravo... cheers cheers
    kalau dia xgenius lagi bagus...hahaha

    knapa???ko pikir mcm azli gak ker????
    sah2 kuning....haahahahaa

    kalau tak kuning tak lahir lah generasi baru... huhuhu
    Laughing Laughing Laughing

    OPEL
    Senior
    Senior

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  OPEL on 05/06/09, 09:39 pm

    has wrote:
    ombakjernih wrote:
    anne wrote:ehmm...very genius la that student..bravo... cheers cheers
    kalau dia xgenius lagi bagus...hahaha

    knapa???ko pikir mcm azli gak ker????
    sah2 kuning....haahahahaa

    kalau tak kuning tak lahir lah generasi baru... huhuhu
    Laughing Laughing Laughing

    ko tengok lily..generasi ibu pun paham..
    kalu xda aku xda la ank aku..hahaha Laughing Laughing

    has
    Senior
    Senior

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  has on 06/06/09, 12:07 am

    OPEL wrote:
    ko tengok lily..generasi ibu pun paham..
    kalu xda aku xda la ank aku..hahaha Laughing Laughing
    bukan sebarang ibu tau opel

    OPEL
    Senior
    Senior

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  OPEL on 07/06/09, 10:06 pm

    has wrote:
    OPEL wrote:
    ko tengok lily..generasi ibu pun paham..
    kalu xda aku xda la ank aku..hahaha Laughing Laughing
    bukan sebarang ibu tau opel

    Mama Mia..owhh..mama.. Razz Razz

    anne
    Senior
    Senior

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  anne on 08/06/09, 03:56 pm

    amboi..suka la Opel tu cite mcm ni... Very Happy

    lily~
    Senior
    Senior

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  lily~ on 08/06/09, 04:30 pm

    mstila die suke na..
    ilmu 2 dah pnuh kt dade..
    tgal nk curahkn d tpt yg benar n btol je lg..
    hahaha..btol x babah?? tongue tongue

    anne
    Senior
    Senior

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  anne on 08/06/09, 04:35 pm

    lily~ wrote:mstila die suke na..
    ilmu 2 dah pnuh kt dade..
    tgal nk curahkn d tpt yg benar n btol je lg..
    hahaha..btol x babah?? tongue tongue

    hahaha....

    OPEL
    Senior
    Senior

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  OPEL on 08/06/09, 11:58 pm

    aku curah tepat..mesra dan betul..hehehehe Very Happy Very Happy

    lily~
    Senior
    Senior

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  lily~ on 09/06/09, 04:07 pm

    alhamdulillah.. Smile
    tp bkn skg tau pel..
    tgu 1 masa n ketike nye nti tau...hehehe Twisted Evil Twisted Evil

    Mumtaz
    Super Junior
    Super Junior

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  Mumtaz on 09/06/09, 04:52 pm

    aii si tunangan org nih...da sesuai bona lar kawin neh...
    Mad Mad Twisted Evil Twisted Evil

    cimok
    Super-Duper Junior
    Super-Duper Junior

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  cimok on 09/06/09, 05:38 pm

    hahaha....cam hampeh..cikgu murni tu yg otak kuning sbnr nye

    lily~
    Senior
    Senior

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  lily~ on 09/06/09, 05:52 pm

    e'eh mr cimok..
    long time no c u laa.. Very Happy

    pn emon..
    klu d ikutkn mmg nk kawen bona dh esey ni.. Wink hehehe
    tp kdaan xbape m'izinkn..
    btol x babah opel?? Embarassed

    anne
    Senior
    Senior

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  anne on 09/06/09, 06:05 pm

    asal cimi marah cikgu murni pulak..ntah2 dio sajo nak trick budak tu dengan soalan2 power..huhu...

    lily..betullah...belum sampai masenya nak berumahtangga laei..so baek la ko poie togakkan tiang nak wat rumah dulu..sok sonang tambah rumah ngn tanggo yo..hehe

    lily~
    Senior
    Senior

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  lily~ on 10/06/09, 11:22 am

    napo ko pgil cimok ngn name cimi?
    cm manje jeq..hakhakhak.. Laughing

    yela na..aku baru wat beam je ntok umah tgge aku 2..
    lum nk naik tiang n nk wat tanggo eh laie...

    Mumtaz
    Super Junior
    Super Junior

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  Mumtaz on 10/06/09, 11:33 am

    tangga Question Question hihikhikhik penting tuh ly hehehe Laughing Laughing Laughing

    lily~
    Senior
    Senior

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  lily~ on 12/06/09, 10:51 am

    tangge??hehehe..
    penting camne 2 pn?
    bleh tlg explain kn cket x??

    OPEL
    Senior
    Senior

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  OPEL on 12/06/09, 11:16 am

    lily~ wrote:e'eh mr cimok..
    long time no c u laa.. Very Happy

    pn emon..
    klu d ikutkn mmg nk kawen bona dh esey ni.. Wink hehehe
    tp kdaan xbape m'izinkn..
    btol x babah opel?? Embarassed

    btol tu..umo ckup dah..gayo pn ado..
    skng org xpkai tanggo..sumo pkai eskalator..
    nk mewah laei pkai lif.. Laughing Laughing

    Sponsored content

    Re: MURID YG TERLALU CERDIK

    Post  Sponsored content Today at 10:58 am


      Current date/time is 06/12/16, 10:58 am