Zaabarian Old boyz

School is back!!!

Reunion Photo uploaded!! Kepada yang nak upload dan nak lihat, sila ke ruang "new album"

    Proton yg mane besh ek??

    Share

    Mumtaz
    Super Junior
    Super Junior

    Re: Proton yg mane besh ek??

    Post  Mumtaz on 16/06/09, 11:21 am

    kalo SI RM 5K, premium xsampai pon 600... tolak NCB lg...

    aku pon setuju dgn aper yg uncle ckp...
    if U feel insurance not necessary...dont buy 1st party...
    semua terpulang kepada individu..how U interprete ur risk...
    for example..guna HP yg canggih2... ader org kata necessary, ade kata necessity, ade kata wasting money...
    kalo sume org pendapat sama....hidup nih xder cabaran ler kan...
    straight jer....
    no heart feeling k...

    uCrack
    Admin
    Admin

    Re: Proton yg mane besh ek??

    Post  uCrack on 16/06/09, 03:19 pm

    ye cimok..RM600 tue murah sebab tahun nie aku dah dapat balik sebab cermin kereta aku pecah..harap aper yg aku cakap tak disalah tafsir..aku mals la tulis pepanjang tapi orang yg takley terima pendapat orang, dengan seolah2 tak faham..senang cerita..

    key la, tuk korang yg nak sgt menang, amik nie..Ha'ah, 1st party tue mmg mahal..tak patut kerajaan wajibkan..buat ape nk bayar rm600 tuk 1st party..baik beli handpon..ader gak pekdahnyer..

    anyway thread lock..nk bincang sila bukak topik baru pasal insurance


    _________________

      Similar topics

      -

      Current date/time is 06/12/16, 10:55 am